Wednesday, June 14, 2006

我們都是何東人-Grace篇

吳淑姬Grace,2001年何東人。
2004年度香港大學文學士,主修翻譯及歷史。
2003-4 何東十七樓樓代表
2002-3 何東合唱團隊長
    何東新生資訊日籌委
何東文化小組成員 
  


合唱團這活動,自小學起已與我絕緣,但想不到入到大學,又再次接觸,而且仲係Year 2做了Team Captain。

雖然自己也有學琴,但要唱歌就真係一d也不在行。好彩有另一位Team Captain Katherine識教,而我就負責Admin 工作,我也好enjoy 買下禮物,煲雪梨水比Teammates 的感覺。

Choir Team 一向人多,要令大家準時真係不易,每次單係等齊人也要一段時間。我同Katherine 就實行遲到罰款的制度,希望大家可以準時d ,令練習進度好d 。不過,咁耐以來,只有阿Bell 比我地罰過,哈哈,唔好意思。(其實唔止她一個人遲到,只係我地不忍心向其他人埋手=p )

阿Bell 以前都係住係何東,畢業後回來做Tutor,而她每年都為同我地Choir Team 練歌,係我地的Coach ,即使之後她沒有在何東住,也會每晚聽我地練歌,仲會幫我地mix 歌,作歌比我地。她就好似我地Choir Team 既精神領袖,一站出來,大家都會聽她說,而如果那天練歌沒有她,好似進度就停滯。

所謂希望愈大,失望愈大。本來對於獎項也有些期望,但最後卻落空,真係有些唔開心,因為始終覺得唱得也不錯,也付出了心血,總想得到別人認同。但不怕,我地相信在台上比賽那次是唱得最好,大家也唱得很放,毫無保留。還有歌詞上那句Times we pain for pain, yet we gained ,相信大家也不會忘記。